חיטוי נגד קורונה

חיטוי מהפכני נגד קורונה עם הגנה ארוכת טווח עד 90 יום

חיטוי בשיטת שלושת השלבים המהפכנית של BELFOR – חיטוי נגד קורונה לפי סטנדרטים בינ"ל מחמירים ושכבת הגנה אנטי בקטריאלית פורצת דרך, אשר תשמור על המשטחים בעסק שלך מוגנים למשך שבועות רבים מיום החיטוי.


חיטוי נגד קורונה - שיטת שלושת השלבים של בלפור

    לרשותכם מוקד חירום 24/7 לכל פניה: 1-800-380-000

    BELFOR – החברה הגדולה בעולם בתחומי שיקום נזקים וסיוע המיידי ושיקום מאסון, פועלת ברחבי העולם כתף אל כתף עם הרשויות השונות לעצירת התפשטות וירוס הקורונה.

    BELFOR הבינלאומית מבצעת פרויקטים רחבי היקף בכל העולם של חיטוי קורונה, וביניהם: חיטוי "ספינת הקורונה" הדיימונד פרינססחיטוי משרדים, חיטוי תעשייתי של מוסדות, מפעלים, שדות תעופה, מטוסים, אוניות, בתי חולים, חיטוי וניקוי חדרים נקיים, בסיסים צבאיים ועוד. 
    בארץ בלפור ישראל מספקת שירותי חיטוי נגד קורונה, בין היתר, לגופים הבאים: מד"א, משרד האוצר וקריות הממשלה, כבאות ראשית והצלה, משרדי ביטוח לאומי, בנק הפועלים, חברת אלביט, עיריית רמ"ג, רשת ארומה, ועוד.

    BELFOR  
    עובדת עם חומר חיטוי ביולוגי על בסיס צמחי הבטוח לשימוש, אינו רעיל ומאושר על ידי הרשות הלאומית האמריקנית להגנת הסביבה – EPA, הגופים הרישמיים בישראל – משרד הביטחון, צה"ל, מד"א, ואף מומלץ על ידי מועצת הכימאים האמריקנית לטיפול בנגיף הקורונה. 

    מערכת ההגנה החדשנית של BEFOR, ה- BIOPROTECT™ RTU, הינה מערכת אנטי-בקטריאלית, היחידה מסוגה בעולם, המאפשרת הוספת שכבת מגן פעילה להגנה מתמשכת נגד קורונה למשך 3 חודשים.

    BIOPROTECT™ RTU הוא חומר ידידותי לסביבה, חסר צבע וריח שניתן ליישום על מגוון רחב של משטחים – דרך מערכות מיזוג אויר ועד לרמת הידית וכפתור המעלית. החומר נצמד היטב למשטחים נקבוביים (כדוגמאת טקסטיל) ולא נקבוביים ונשאר פעיל ואפקטיבי עד 90 יום.

    BIOPROTECT™ RTU מאושר על ידי ה-FDA ,מינהל המזון והתרופות האמריקני וגם על ידי ה-EPA הרשות הלאומית האמריקנית להגנת הסביבה, ומאושר לשימוש גם על משטחים הבאים במגע עם מזון.

    BELFOR הינה החברה היחידה בעולם המציעה חיטוי והגנה ארוכת טווח נגד נגיף הקורונה. לרשותכם מוקד חירום 24/7 לכל פניה: 1-800-380-000,  או באמצעות טופס הפניה.

    חיטוי נגד קורונה

    צוותי בלפור בפעולות חיטוי קורונה


    BELFOR נותנת מענה לכל פניה ובקשה הקשורות לחיטוי קורונה של כל מתחם נגוע, או חשוד כנגוע, בשירות יעיל ומקצועי לכל מקרה חירום. החברה פועלת על-פי נהלים ושיטות עבודה בדוקות לחיטוי ומניעת זיהומים, ובסטנדרטים גבוהים ביותר.

    BELFOR ישראל הינה בעלת רשיון עסק, רשיון קבלן בניה, רשיון קבלן אסבסט פריך, תו תקן ISO 9001ISO 1400, ISO 10000 והיתר רעלים מהמשרד להגנת הסביבה.כמו כן לקבוצת בלפור ישראל קיים אישור מפעל חיוני, המאפשר להמשיך ולפעול גם תחת הגדרות משק לשעת חירום (סגר כללי).


    BELFOR ערוכה לכל תרחיש בכל סדר גודל. 
    במסגרת זאת חברת BELFOR הסבה את מוקד החירום של RED ALERT לטפל בקריאות הקשורות במתן מענה מידי לנושא חיטוי נגד קורונה וטיפול ראשוני באזור נגוע.

    לרשותכם מוקד חירום 24/7 לכל פניה: 1-800-380-000,  או באמצעות טופס הפניה.



    שאלות ותשובות בנושא חיטוי נגד קורונה

    > מדוע חשוב לבצע חיטוי נגד וירוס הקורונה

    וירוס הקורונה, הידוע גם בשמו המדעי COVID-19, הינו וירוס מתת-משפחת נגיפי קורונה, הגורם לתחלואה נשימתית בעלת תסמינים הדומים לתסמיני השפעת, כאשר חלק מהחולים מפתחים סיבוכים הכוללים דלקת ריאות, כשל נשימתי ומוות. מדובר על וירוס חדש לא מוכר ולכן ההתנהלות מולו בשלב זה היא באמצעים של חיטוי והקפדה על הגיינה אישית וסביבתית, עד ליום שבו יפתחו תרופה או טיפול מונע שיאפשר לאנשים לחזור לחיי השגרה שלהם.

    במחקר אודות נגיף ה- COVID-19, נמצא כי הוא נותר פעיל ומדבק על גבי משטחים שונים למשך שעות רבות. כך למשל הנגיף יכול להישאר פעיל באוויר למשך 3 שעות, על גבי קרטון עד 24 שעות, ועל גבי משטחי פלסטיק ומתכת עד למשך 72 שעות.  במחקר אחר נמצא שהנגיף יכול לשרוד על משטחים מסויימים כגון: עץ, פלדה, בד ופלסטיק, גם למשל 4-1 ימים. 

    באמצעות חיטוי נגד קורונה ניתן להפחית הדבקה ממגע לא ישיר עם חולים, דרך שאריות נגיפים הנותרים פעילים על משטחים שונים במשך שעות ואפילו ימים.

    > חיטוי נגד קורונה – על מה חשוב להקפיד

    מאחר ונגיף הקורונה מדבק גם דרך מגע עם משטחים שונים, חשוב לבחור חברה לחיטוי המבצעת חיטוי יסודי נגד קורונה הכולל:

    1. חיטוי מערכות מיזוג האוויר – נגיף הקורונה יכול לשרוד בחלקים שונים של מערכות מיזוג האוויר ולהתפזר בחלל האוויר עם הפעלת המזגן. לכן חשוב שהחיטוי יכלול גם חיטוי יסודי לעומקן של מערכות מיזוג האוויר. חומר החיטוי בו עושה חברת בלפור ישראל שימוש אינו רעיל, אינו מעודד קורוזיה ומאושר לטיפול במערכות מיזוג אוויר.
    2. חיטוי כל חלל המבנה – נגיף הקורונה עמיד גם למשך מספר שעות בחלל האוויר, ולכן חשוב להקפיד שהחיטוי אינו כולל רק משטחים, אלא אף מחטא את כל חלל המבנה. 
    3. חיטוי משטחים נגד קורונה – לא רק משטחים גלויים אליהם הגישה קלה, אלא גם מקומות שלא ניתנים לגישה באמצעים ביתיים כגון: משטחים גבוהים (כמו למשל מעל לארונות ולמקררים), חיטוי ציוד אלקטרוני, מאחורי ארונות, מזנונים, מתחת ולעומק רהיטים,  וחיטוי כל מוצרי הטקסטיל כגון: שטיחים, ווילונות, ריפודי כסאות, ספות, מזרונים ועוד.

    > כיצד ניתן לחטא משטחים באופן קבוע לאורך זמן? 

    עד היום לא היתה שיטה מוכחת להגנה מתמשכת של משטחים נגד וירוס הקורונה ובעלי עסקים נאלצו להתמודד עם חיטויים חוזרים ונשנים כדי להגן, כמידת האפשר, על בריאות העובדים והמבקרים בבית העסק. כעת, בזכות פטנט בינלאומי ומהפכני של BELFOR, ה- BIOPROTECT™ RTU, ניתן לספק הגנה מתמשכת על גבי משטחים (כולל משטחים נקבוביים כדוגמת טקסטיל), למשך 90 יום מיום החיטוי.

    > איזה חומרי חיטוי משמשים לחיטוי נגד קורונה?

    BELFOR משתמשת בתכשיר חיטוי בוטני ייחודי בכל מקום שניתן:

    • חומר החיטוי מבוסס על רכיב בוטני טבעי וידידותי לסביבה המופק מ"תימול" המצוי בצמח הקורנית, אינו רעיל ומאושר לטיפול בסביבת בני אדם, משרדים, בתי חולים ועוד. 
    • אינו  קורוזיבי ולכן ניתן לשימוש גם בחללים הכוללים מתכות כדוגמת: מערכות מיזוג אוויר, מכשור אלקטרוני, מעליות, חיטוי רכבים נגד קורונה, וכו'. 
    • מתאים גם ליישום על מוצרי טקסטיל, כגון: ריפוד כיסאות, ספות, וילונות, שטיחים ועוד. ללא פגיעה או הכתמת הבד. 

    חומר החיטוי עומד בתקנים המחמירים בעולם, לרבות הרשות הלאומית האמריקנית להגנת הסביבה –  EPA, המרכז להדברה תברואתית בארה"ב והאגודה האמריקניית לכימיה. החומר אינו רעיל ואינו פוגע בסביבה. כמו כן חומר החיטוי מומלץ לשימוש נגד נגיף הקורונה ברשימת Novel Coronavirus Fighting Products אשר פורסמה על ידי ה – EPA.

    בנוסף אנו משתמשים בסוגים שונים של תכשירי חיטוי שנמצאים ברשימות מאושרות של הממשל האמריקני, ובעיקר הרשות הלאומית האמריקנית להגנת הסביבה EPA . למשל, היפוכלורייט שהוא הרכיב הפעיל באקונומיקה ובמי-חמצן. סוג המבנה, או המתקן מכתיבים את סוג החומר בו משתמשים. 

    > מהם היתרונות של חיטוי בערפול?

    החיטוי בבלפור נעשה באמצעות מערפלים המתיזים את חומר החיטוי בלחץ גבוה. עובי הטיפות היוצאות מהמכשיר הוא בין 0.5-15 מיקרון (טיפות זעירות, בדומה לערפל הבוקר). בזכות הלחץ והספיקה הגבוהים של המכשיר, טווח הפיזור של הערפל הוא עד 8 מטר, וכך מתאפשר כיסוי אחיד גם לגובה התקרות הגבוהות ביותר, ולפינות הקשות ביותר להגעה.
    חיטוי נגד קורונה בשיטת הערפול מאפשר לחומרי החיטוי להגיע למקומות אליהם קשה מאוד להגיע באמצעי חיטוי ביתיים, כגון: מערכות מיזוג אוויר ותאורה, ציוד אלקטרוני, משטחים נקבוביים כגון: ספות, שטיחים, ווילונות וכד', מעל ומתחת ארונות ומקררים ועוד.


    > מה מייחד את בלפור ישראל במשבר הקורונה? 

    • ל- BELFOR יש נבחרת עובדים מוכשרים ומיומנים לא רק בפעולות חיטוי וניקוי, אלא גם בכל מקצועות הבטיחות הרלבנטיים.
    • ל- BELFOR יש את הציוד המתאים ואת היכולת להצטייד בחומרים הנדרשים במהירות, ביעילות ובהיקף נרחב.
    • ל- BELFOR מאגר של מוחות שיודע לספק פתרונות פשוטים לבעיות מורכבות.
    • ל-BELFOR נסיון רב בפרוייקטים רחבי היקף כגון: חיטוי מטוסים ושדות תעופה, חיטוי מוסדות, חיטוי חקלאי, חיטוי רפואי, חיטוי משרדים, מפעלים, שטחי ציבור, בתי חולים, בסיסים צבאיים ועוד. 
    • BELFOR הינה החברה היחידה בארץ ובעולם המציעה הגנה ארוכת טווח ומוכחת נגד נגיף הקורונה על גבי משטחים.     

    > באילו צעדים BELFOR נוקטת כדי להגן על עובדיה?

    • הכשרה על ידי טובי המומחים, כל עובדי החברה הוסמכו על ידי CTEH חברה לניהול משברים אפידמיים וטוקסיקולוגים.
    • BELFOR מיישמת אמצעים טכנולוגיים כגון מכונות אוויר שלילי, מטהרי אוויר SCRUBBERS, שואבי אבק בסיווג HEPA וציוד בטיחות ומיגון אישי הטובים ביותר שיש: חליפת מיגון מלאה, משקפי מגן אטומים, מסכות פנים עם כיסוי אטמי סיליקון לאף ולפה ושני פילטרים רב שימושיים עם 6 שכבות סינון, ברמת סינון גבוהה ביותר של 0.3 מיקרון (כשליש מגודלו של הוירוס). 
    • בזמן ביצוע החיטוי מתבקשים הלקוחות להימנע מנוכחות במבנה, אך יכולים לחזור אליו תוך זמן קצר מביצוע החיטוי. 

    > באיזו תכיפות נבדקים עובדי BELFOR כדי לוודא שלא נחשפו לנגיף?

    על- פי הנחיות משרד הבריאות.
    בנוסף, נערכות בדיקות של טמפרטורת הגוף לפני כניסה לאתר עבודה וכן נערכות בדיקות אקראיות במהלך היומיום. 
    עובדים החוזרים מפרוייקטים בחו"ל נדרשים לתקופת בידוד על- פי הנחיות משרד הבריאות.

    > האם ניתן לבצע חיטוי נגד קורונה על ידי מדבירים?

    המשרד להגנת הסביבה מבהיר כי טיפול וחיטוי כנגד נגיף קורונה אינם פעולת הדברה תברואית. כמו-כן, אין להשתמש בציוד הדברה לפעולות ניקוי וחיטוי, מחשש לשאריות חומרי הדברה. המשרד להגנת הסביבה מדגיש, כי פעולות חיטוי וניקוי אינן נחשבות הדברה תברואית, ואינן נכללות במסגרת רישיון מדביר.
    להנחיות המלאות באתר המשרד להגנת הסביבה.
    לביצוע חיטוי נגד קורונה יעיל, בטוח וידידותי לסביבה ולאדם, חשוב לבחור חברת חיטוי מקצועית בעלת פרוטוקול עבודה קפדני לפי תקנים בינלאומיים.

    > האם זה נכון שבלפור הבינלאומית חיטאה את "ספינת הקורונה" – הדיימונד פרינסס?

    כן. ואפילו היו נציגים אמיצים מבלפור ישראל שהתנדבו למשימה.

    לרשותכם מוקד חירום 24/7 לכל פניה: 1-800-380-000,  או באמצעות טופס פניה

    במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.

    לקריאה נוספת:

    חיטוי באוזון ותחליפים מועדפים

    לאחרונה, בעיקר לאור מגפת הקורונה, גובר הביקוש לאמצעים חדשניים לחיטוי חללים ומשטחים, בעיקר כאלה שמבטיחים (ולא תמיד בצדק) היעדר שארתיות ותופעות לוואי שונות. יכולותיו של

    ניקיון וחיטוי חקלאי

    בלפור מספקת שירותי ניקיון תעשייתי וחיטוי לענפי חקלאות שונים, כגון: רפתות ומתקני חליבה, דירים, לולים, ציוד ומיכון חקלאי, משחטות ועוד.תהליך הניקוי נעשה באמצעות מכשיר שטיפה

    חיטוי רפואי

    ניקוי וחיטוי חדרי ניתוח, בתי חולים, מרפאות, מעבדות ועוד. לחברת בלפור ישראל ידע מקצועי ונסיון רב בניקוי וחיטוי מוסדות רפואיים וסביבות עבודה המחייבות סטריליות גבוהה

    חיטוי משרדים

    מדוע חשוב לבצע חיטוי משרדים כל נגיף עובר מאדם לאדם בשיטת הדבקה שונה. נגיף הקורונה, שהתפשט תוך חודשים ספורים בעולם כולו, עובר מאדם לאדם באופן