עוד בבלוג

טיפול בהצפות – התערבות יעילה ומהירה

לחות או הצפה עלולים לגרום למבנים ולרכוש אישי להתדרדר במהירות. הבעיה הופכת חמורה יותר אם המים אינם נקיים או שצוות השיקום מתעכב. מים הם החומר היחיד שמשפיע לטווח ארוך בסביבה הביתית. לחות או הצפה עלולים לגרום למבנים ולרכוש אישי להתדרדר במהירות. הבעיה הופכת חמורה יותר אם המים לא היגייניים או שצוות הניקוי מתעכב.

ההשפעות המזיקות של מים מופחתות בשיעור חד עם התערבות מהירה ויעילה של טיפול בהצפה, במיוחד ב- 24-48 השעות הראשונות. למרות שהנזק עשוי להיראות קשה, ניקוי ושיקום נזקי צנרת יכולים לייצר תוצאות מדהימות. מרהיטים ועד לירושה משפחתית, ממחשבי משרד ועד למכונות ייצור, בלפור ישראל שחזרה בהצלחה מבנים ורכוש שניזוקו במים במשך יותר מ -70 שנים.

הערכת נזקי מים

הטיפול בהצפות ותהליך שיקום נזקי מים הוא מאוד מדעי. כדי לקבוע אם ניתן לשקם את הנכס שלך או שחייבים להחליף אותו, נהוג להשתמש בשלושה קריטריונים: 

  • כמות הנזק שנגרם לנכס
  • רמת הזיהום
  • עלויות החלפה לעומת עלויות שיקום

אם לא מטפלים בנזקי מים מיד וכראוי, הם עלולים לגרום להפרעה עסקית גדולה, נטל כלכלי וסיכונים בריאותיים פוטנציאליים.

טיפול בהצפות

לעצור את העובש לפני שהוא מתחיל

חלון ההזדמנויות למניעת צמיחת עובש נמדד בשעות, לא בימים או שבועות. כדי למנוע התפתחות עובש, דרושה תגובה מהירה על ידי קבלן מומחה לשיקום נזקי מים. למרות שתופעת העובש אינה אירוע יומיומי, יש בכל עובש פוטנציאל לבעיות בריאות והורדה על-כן יש לטפל בו ללא דיחוי.

החל בבדיקות איכות אוויר ראשוניות וזיהוי עובש ועד לשיטות הסרה בטוחות, אנו מוודאים שהנכס שלך יתוקן במהירות ובמקצועיות. 

שאיבת המים מהבית או מהעסק

בתהליך הזה בלפור ישראל מבצעת שאיבת הצפה של רוב המים מהבית או מהעסק. שאיבת הצפה יסודית, עם אנשי מקצוע, תעזור לך להפחית את זמן הייבוש ותמנע עובש ונזקי מים משניים. בבלפור ישראל משתמשים במשאבות רבות-עוצמה  על-גבי משאית כדי לשאוב במהירות מאות או אלפי ליטרים של מים מהנכס שלך.

טיפול בהצפות מתחיל מטכנאים מיומנים אשר יתחילו את תהליך הסרת המים כמעט מיד יבצעו שאיבה מידית של מים עומדים. בהתאם לכמות המים, הם ישתמשו במשאבות טבולות או משאבות מיכל. אנשי מקצוע יבדקו את השטיחים כדי לקבוע אם ניתן להצילם או שיש צורך בהסרתם.  

הפחתת לחות

לאחר שלב שאיבת המים, ייתכן שהרצפות והקירות יהיו יבשים למראית עין. אך בהחלט ייתכן שעודם רטובים למגע. רוב חומרי הבניין, כמו קיר בלוקים, גבס או עץ, נקבוביים למדי והם ישמרו על כמות מים משמעותית בתוכם. המים האלה יגרמו לחומרים להתעוות, להתנפח ואפילו להישבר. בנוסף המים שבחומרים עלולים להאיץ התפתחות עובש.

אנשי המקצוע של בלפור ישראל יטפלו בטמפרטורה ובלחות היחסית כדי להסיר את הלחות שנותרה. הם משתמשים בציוד מיוחד, הכולל מסחררי אוויר ייעודיים ויבשני לחות כדי  להפחית את שיעור המים בחלקי המבנה השונים. הם גם מפקחים בזהירות על ההתקדמות תהליך הייבוש באמצעות מכשירים למדידת לחות עד שהחומרים חוזרים למצבם הרגיל.

מסחררי אוויר רבי-עוצמה מייצרים זרימת אוויר על פני קירות, שטיחים, ורהיטים, אשר מאיץ את פליטת האדים מתוכם.

ייבשני לחות ייעודיים מזרימים אוויר יבש שאל-תוכו נקלטים האדים הנפלטים מחלקי מבנה ותכולה. בתוך הייבשן האדים מתעבים והופכים למים שנאגרים במיכל מיוחד, כאשר המיכל מתמלא מוזרמים המים למיכל איסוף ייעודי, לאחד מהכלים הסניטאריים שבמבנה, או אל מחוץ למבנה.  

ניקוי וחיטוי לאחר טיפול בהצפה

הקירות של הנכס שלך, רצפות, ומשטחים אחרים צריכים טיפולי ניקוי מקצועיים לאחר טיפול בהצפה. מלבד ניקוי מבנה, אנשי מקצוע של בלפור ישראל גם ינקו את החפצים שלך במסגרת טיפול בהצפות– רהיטים, ריפוד, בגדים, ופריטים אישיים אחרים שנפגעו על ידי המים.

הצפה ונזקי מים לעתים קרובות דורשים גם טיפולים לסילוק ריחות, תולדה של פעילות מיקרוביאלית היפראקטיבית שגורמת להיווצרות תרכובות אורגאניות נדיפות. אנשי המקצוע של בלפור ישראל מאומנים לזהות ריחות רעים ולחסלם באמצעות חיטוי באוזון, מחוללי הידרוקסיל ומכשירים אלקטרו-כימיים להפגת ריחות. ציוד זה יכול לטפל ביעילות בריחות טורדניים ומתמשכים שמטהרי אוויר רגילים ואינם מתאימים.

בהתאם לתרחיש, אנשי בלפור ישראל עשויים להשתמש בחומרי אנטי בקטריאליים או במכשור ייעודי מתאים כדי להשיב את המצב לקדמותו. 

שיקום

שיקום מבנים הוא השלב האחרון של תהליך שחזור הבית או העסק לאחר שנעשה טיפול בהצפות. שיקום עשוי להיות כרוך בתיקונים קלים, כמו החלפת קיר גבס והתקנת שטיח חדש, או בתיקונים גדולים, כמו בנייה מחדש של אזורים או חדרים שונים בבית או בעסק.

חברת בלפור ישראל יכולה לפשט את תהליך השיקום על ידי טיפול בהפחתת הנזק הראשוני ועל ידי בנייה מחדש של האזורים שנפגעו. חברת שיקום נזקים אחת המוסמכת לכל התהליך יכולה לחסוך זמן ולשמור על עלות נמוכה.

זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם כבר מעל 30 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח.
אל תחכו להחמרת הנזק- התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום נזקי מים

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.