איכות אוויר במבנים

חברת בלפור ישראל מתמחה בנושא איכות אוויר במבנים כמו בנייני ציבור, בתי עסק, מבני תעשייה ובתי חולים שבהם מותקנות מערכות אוורור ומיזוג אוויר מרכזיות.

מערכות אלו מהוות חממה לגידול והתפתחות של עובשים וחיידקים הגורמים לאיכות אוויר ירודה.

בעשור האחרון

התגלו בקרב דיירים ועובדים בבניינים בעיות בריאותיות שלא היו מוכרות קודם לכן. מקורן של רוב הבעיות שאובחנו, הינו באיכות האוויר במבנה.
בניין שאיכות האוויר שבתוכו אינה ראויה ומסכנת את דייריו, נקרא בניין חולה והתופעה מכונה "תסמונת הבניין החולה" –  SICK BUILDING SYNDROM.

מחוללי המחלות השונים מוצאים בית גידול נוח בתוך תעלות מיזוג האוויר, וכן בשטיחים מקיר אל קיר וברהיטים. אוויר חיצוני – "האוויר הצח" – המוצא את דרכו אל תוך הבניין, מתפזר באמצעות מערכת המיזוג ומביא אתו מזהמים ומחוללי מחלות מן הסביבה הקרובה. 

בלפור ישראל

הינה בעלת ידע וניסיון בנושא איכות אוויר במבנים. החברה עוסקת באבחון וטיפול בבניינים ובמערכות אוורור ומיזוג אוויר שנפגעו מגורמי הזיהום הבאים:

  • אבק בריכוזים גבוהים
  • עובש
  • וירוסים וחיידקים
  • אוזון
  • גזי פליטה שונים
  • ראדון

מומחי החברה מצוידים ביכולות, מיומנויות ובמכשירים הדרושים לאבחון הגורמים השונים האחראים למחלות ולתופעות הקשורות ל"תסמונת הבית החולה", ולספק להן פתרונות מקיפים או נקודתיים, לפי הצורך. 

איכות אוויר במבנים

בלי פשרות

בלפור ישראל מסתייעת במעבדות ובצוות מומחים בעלי הכרה עולמית ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים ויעילים ביותר. החברה גאה במחויבותה הבלתי מתפשרת לסביבת עבודה נקייה ובריאה.

כשזה מגיע לבריאות – לא לוקחים סיכון! 
התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר להזמנת בדיקת זיהום אוויר בבית ולנטרול חומרים רעילים במבנה.

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.

לקריאה נוספת:

תסמונת הבית החולה

בני המשפחה חולים כל הזמן ולא ברור למה? אלרגיות חדשות צצות, או שאלרגיות קיימות מוחמרות? העייפות לא מרפה? האווירה במשרד השתנתה לרעה ללא הסבר? התחלתם

ניקוי תעלות מיזוג אוויר

אם יש משהו אחד שכולנו יודעים על איכות הסביבה, זה שאיכות האוויר שאנחנו נושמים קריטית לבריאות שלנו. על החוץ אין לנו הרבה שליטה, אבל כשמדובר