שיקום מבנים לאחר הצפה

הצפה הינה אחד מהגורמים העיקריים שעלולים לגרום לנזק חמור למבנה. עם זאת גם נזילה סמויה קטנה שלא מתגלה בעוד מועד עלולה לגרום לנזקים כבדים – החל מנזקי עובש, פגיעה בקירות ובריצוף, הרס תכולה, ועד כדי פגיעה בתשתיות המבנה עצמו.

שיקום מבנים לאחר נזקי מים

כשמדובר בנזקי מים יש למהירות התגובה חשיבות מכרעת על עצירת הנזקים ומניעת החמרתם.
רטיבות במבנה שאינה מטופלת בזמן עלולה לגרום לנזקים קשים למבנה ולתכולה:

  • התפתחות עובש בקירות, בריהוט ובתכולה
  • נזקים לריצוף, לקירות ולתקרה: התפוררות טיח, סדקים בקירות, קילוף צבע, שינוי גוון וכתמים שלא יורדים בריצוף, ועוד.
  • נזקים למבנה עצמו – מקרים קשים של הצפה שאינה מטופלת בזמן המים עלולים לגרום להתפתחות קורוזיה ברכיבי קונסטרוקציה מפלדה ולהביא להיחלשותם.
  • פגיעה בתכולת המבנה: נזקי קורוזיה במוצרי חשמל, עיוות רהיטי עץ, התפתחות עובש בתכולת המבנה כגון ספרים, ביגוד, טקסטיל ועוד.

בלפור ישראל מצויידת במיטב האמצעים לטיפול מהיר ויעיל בנזקי רטיבות – החל מאיתור מקור הנזילה ותיקונו, שאיבת הצפות, ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים, טיפול בעובש, ושיפוץ המבנה להחזרתו למצבו הקודם.

במקרים בהם נגרם נזק לרכוש נוכל להעבירו לשיקום במעבדות השיקום המתקדמות שלנו המתמחות בהצלת תיעוד וציוד חשמלי. במקרה שלא ניתן להעביר את התכולה, נבצע את פעולות השיקום באתר עצמו באמצעות המעבדות הניידות שלנו.

זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם למעלה מ- 35 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח.
חוויתם הצפה? אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום מבנים לאחר הצפה.

שיקום מבנים לאחר הצפה

בלפור ישראל – שיקום מבנים על ידי מומחים בקנה מידה עולמי וטכנולוגיות פורצות דרך

חברת בלפור ישראל הינה חלק מקונצרן BELFOR INTERNATIONAL, הנחשב לקונצרן הגדול ביותר בעולם בתחום שיקום נזקים, אסונות הטבע וניהולם. החברה בעלת נסיון של למעלה מ – 35 שנה בשיקום מבנים לאחר נזקי מים, או שריפה – ברגישות, מקצועיות ואחריות.

הכי חשוב: לא לתת לנזק להחמיר! כשמדובר בנזקי מים למבנה, ההבדל בין טיפול מהיר לבין הזנחה הוא עצום מבחינת היקף הנזקים ופעולות השיקום הנדרשות.

כדי להבטיח שיקום מבנים לאחר שריפה או הצפה באופן מהיר ומלא, עושה חברת בלפור ישראל שימוש בציוד מתקדם וטכנולוגיות פורצות דרך במעבדות החברה המשוכללות. כמו כן, במידת הצורך ניתן להקים מעבדה ניידת בשטח.

חברת בלפור ישראל מתמחה בנושא שיקום נזקי מים ומעמידה לרשותכם צוות מקצועי ומיומהמלוווה אתכם בחזרה לתפקוד מלא של מבנים, בתי עסק ומפעלים שניזוקו.


זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם כבר למעלה מ- 35 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח
חוויתם הצפה? אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום מבנים לאחר הצפה.

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.

לקריאה נוספת:

שאיבת הצפות – 24/7

הגעתם הביתה או לעבודה וגיליתם למרבה הצער שכל הרצפה מוצפת…מה עושים עכשיו?לפניכם מספר הנחיות ראשוניות למקרים של הצפה: הדבר הראשון שאנו עושים כשאנחנו מגיעים לטפל

שאיבת ביוב 24/7

מי ביוב הם תערובת של שפכים, נייר טואלט ואוכל מיותר המכילים חיידקים גורמי מחלות ופרזיטים העלולים לסכן את בריאותנו, ומכאן החשיבות בטיפול מהיר ויסודי בכל

ייבוש תת רצפתי

נזילה מהצנרת, הצפה, או איטום לקוי – כל אלה עלולים לגרום לרטיבות כלואה במצע החול או הסומסום (חצץ) מתחת לריצוף המבנה, נזקי רטיבות מפושטים, ואף