שיקום תכולה לאחר שריפה

על אף הנזקים הנגרמים למבנה, אין עוררין על כך כי הפגיעה הקשה ביותר הנגרמת כתוצאה מן האש שאחזה במבנה היא דווקא בתכולתו. בין אם מדובר על תכולת בית מגורים, משרד, מפעל וכן הלאה, הנזקים הנגרמים מובילים לשיבוש אורח החיים/ העבודה ואף השבתת הפעילות כולה במקום.

בכדי למזער את הנזק לרכוש ובכדי להבטיח את שלומם של השוהים במבנה, נוקטת חברת בלפור ישראל במספר צעדים מיידים לשיקום לאחר שריפות, ביניהם:

  • ניתוק החשמל כצעד ראשוני
  • פינוי פסולת מסוכנת
  • ניקוי פיח מהקירות
  • פינוי ריהוט שניזוק, פינוי שטיחים שספגו פיח ומים
  • פינוי הבגדים שספגו פיח למכבסה הקרובה לסילוק ריחות שנלווים
  • הוצאת הציוד האלקטרוני לטיפול מיידי של ניקוי קורוזיה
  • ועוד….

שיקום לאחר שריפות – ציוד חשמלי ואלקטרוני / ציוד מכני ומכונות / מסמכים ותיעוד

בדומה לנעשה בעת שיקום נזקי מים גם לאחר שריפות, המכובות כידוע באמצעות מים, מעניקה חברת בלפור ישראל מגוון שירותים מתקדמים לשיקום דירה לאחר שריפה, וביניהם: הצלת ציוד חשמלי ואלקטרוני, ציוד מכני ומכונות, שיקום מבנים, הצלת מסמכים ותיעוד, טיפול בעובש ועוד. החיבור בין משקעי הפיח, המצטברים כתוצאה משריפת פולימרים, יחד עם מים גורם להיווצרות חומצה מלחית, המאכלת כל חומר בו היא נוגעת. בנוסף, שילוב זה תורם להתפתחות מהירה של קורוזיה, הפוגעת בציוד.

יכולת התגובה המהירה, הידע, המומחיות, הציוד והחומרים המתאימים מהם אתם נהנים בעת הבחירה בשירותינו, מבטיחים שיעורי הצלחה גבוהים בשיקום הציוד והמכשור.

שיקום דירה לאחר שריפה – מחזירים אתכם לשגרה

בכדי למזער נזקים, הן לרכוש והן לארנק, יש למהר ולפעול לשיקום נזקי האש באמצעים המתקדמים ביותר, הטכנולוגיות החדישות ביותר והצוות הטוב ביותר. כל אלו, לצד יתרונות רבים ונוספים ביניהם קרוב ל- 30 שנות ניסיון, תמיכה של קונצרן BELFOR הבינלאומי ועוד, מבטיחים לכם חזרה מהירה לפעילות תקינה, בבית, במפעל או בחברה.

אנו מתחייבים למענה מיידי בכל שעות היממה והולם לצרכי החברה, בכלל זה גם הקמת מעבדות ניידות בשטח במקרים בהן לא ניתן לנייד את התכולה הפגועה אל המעבדות הנייחות. כיבוי השריפה הוא רק השלב הראשון בתהליך השיקום ממנה, צרו קשר ותיהנו מהליך מהיר ויעיל בדרך לחזרה מלאה לשגרה.

שיקום בית לאחר שריפה

זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם כבר מעל 30 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח. 
אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום לאחר שריפות

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.

לקריאה נוספת:

נזקי אש ועשן

שריפה, אחד האסונות הנפוצים והתדירים ביותר, היא אירוע טראומתי ובעל פוטנציאל להשלכות הרסניות. בין אם מדובר בשריפה ביתית או בשריפה במפעל – גם לאחר שהאש

שיקום נזקי אש ועשן במבנים, תכולות וציוד

שיקום נזקי שריפה באופן מיידי, לחזרה מהירה לשגרת החיים והעבודה. חברת בלפור ישראל מתמחה בתחום שיקום נזקי אש ועשן, תוך השבת המבנה ותכולתו למצבו הקודם במהירות ויעילות

שיקום מבנים

שיקום מבנים לאחר שריפה או הצפה באמצעות ציוד מתקדם וטכנולוגיות חדישות לרובנו הנכס המשמעותי ביותר הינו הבית, הדירה, או המשרד שברשותנו. לרוע המזל נכסים אלו,

ניקוי פיח | ניקיון לאחר שריפה

לרוע המזל הנזק למבנה אינו מסתיים עם כיבוי השריפה כל שריפה מותירה לאחר כיבויה הרס רב ומזהמים שונים העלולים להוות סכנה לבריאותנו וזאת עקב פרוק