מעבדת אלקטרוניקה – לשיקום ציוד אלקטרוני, חשמלי, מכני ואופטי שניזוקו בשריפות והצפות

לעתים קרובות פגיעתן הישירה של שריפות או הצפות הרסנית, אך הפגיעות הקשות ביותר הן דווקא אלה שלא נראות לעין – הנזקים המשניים הנוצרים כתוצאה מהאירוע או מאופן הטיפול בו.

למשל, במקרה של שיקום לאחר שריפה, תוצרי בעירה ופיח מתרכבים עם מי-הכיבוי או הלחות שבאוויר ויוצרים גז מימן כלורי- חומצת מלח שמאיצה התפתחות קורוזיה, מאכלת ופוגעת ברכיבים אלקטרוניים, לוחות מעגלים מודפסים, מגעים ומעגנים ואביזרים אלקטרוניים נוספים.
כל רכיב שעשוי ממתכת חשוף לפגיעה כזו, כגון: פסי ייצור, מיכון תעשייתי, מערכות שליטה ובקרה, לוחות חשמל, ציוד אלקטרוני משרדי – מחשבים ושרתים,  מכשירי חשמל ביתיים ועוד.
ככל שחולף הזמן מקרות האירוע, נוצרים קצרים, זליגת זרם וקורוזיה מסוגים שונים , הזמן שחולף מחמיר ומעצים את הנזקים והטיפול בהם הופך קשה ויקר יותר. לפיכך, בדיקה וטיפול בציוד, במעבדת אלקטרוניקה שמתמחה בנזקי מים ואש, הינם הכרחיים בכל מקרה של שריפה או הצפה כדי למנוע כשלים עתידיים ונזק רב.

שיקום ציוד אלקטרוני, ציוד מכני ומכונות זה בלפור ישראל

כבר למעלה מ-30 שנה שחברת בלפור ישראל מובילה את תחום שיקום הנזקים בארץ ובעולם. אנו ערוכים ומצוידים לטיפול בכל סוג של נזק, קטן כגדול. קבוצת האם שלנו, BELFOR International, הינה הארגון  היחיד מסוגו בעולם לשיקום מכונות לאחר נזקי אש, מים ושבר מכני.
לקוחותינו מגיעים מכל תחומי התעשייה והם יודעים – אנחנו תמיד כאן, ואנחנו מוכנים. הניסיון העצום שלנו בשיקום מכונות במגוון רחב של מפעלים תעשייתיים הופך את בלפור ישראל לבחירה הטבעית ביותר. בין אם מדובר בתחומי הטקסטיל, המזון, מוצרי הצריכה, הדפוס, הפלסטיקה, התרופות, הביטחון, או כל תחום אחר – תהיו בטוחים שנדע לשקם כל נזק בצורה יסודית.

זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם כבר מעל 30 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח.
אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום ציוד אלקטרוני, ציוד מכני ומכונות.

מעבדה לשיקום ציוד אלקטרוני


מעבדת אלקטרוניקה משוכללת

מעבדת האלקטרוניקה שלנו לשיקום נזקי מים ושריפה הנה מתקדמת, משוכללת, מצויידת במכשור החדיש ביותר, בצוות מיומן, ובניסיון מקצועי רב.

הצוות המקצועי שלנו כולל מהנדסים, הנדסאים וטכנאים מובילים בתחומי המכונות, החשמל, האופטיקה, המטלורגיה והרובוטיקה, שעברו הכשרות והשתלמויות מתקדמות בסדנאות ההדרכה של BELFOR באירופה לסילוק מזהמים ותוצרי בעירה או הצפה ,תיקון, השמשה והרכבה מחדש של המכונות שניזוקו.

התפקיד שלנו בקרות נזק הינו לחלץ בהקדם האפשרי את הציוד שנפגע מאתר הנזק ולהרחיקו מסביבה עויינת של תוצרי בעירה, גזים חומציים ולחות גבוהה, לייצב את הציוד ולאחר מכן להעבירו למעבדת האלקטרוניקה הייעודית שלנו לטיפול מקיף ויסודי בכל תוצרי הבעירה.

במקרים בהם לא ניתן לחלץ את הציוד מאזור האירוע, אנו נערך במהירות לטיפול בשטח באמצעות המעבדה הניידת שלנו, המאפשרת לנו לטפל במכונות וברכיביהן באתר הנזק עצמו.

תהליך השיקום של ציוד אלקטרוני ומכני במעבדה נעשה במספר שלבים:

  1. חילוץ הציוד והוצאתו, במידת האפשר, מהסביבה העויינת לסביבה נקיה ויבשה.
  2. ייצוב אטמוספרי ושלב הכנה על ידי שאיבת תוצרי הבעירה והפחתת הלחות היחסית.
  3. בדיקת כלורידים כדי לאמוד את שיעור הזיהום היוני ואת הסיכויים להצלחת השיקום.
  4. פירוק הציוד בצורה מסודרת ומתועדת.
  5. עבודות ניקוי פיח וסילוק תוצרי בעירה באחת משלוש הדרכים: ניקוי יבש, ניקוי נוזלי חד-שלבי, או ניקוי מימי 4 -שלבי. על סמך עומק הזיהום וסוג המשטח ידעו המומחים של בלפור להתאים את השיטה הנכונה ביותר לשיקום הציוד באופן מיטבי.
  6. הרכבת המכשירים או הציוד.
  7. הבטחת איכות – בדיקת המכשירים עד למצב ON/OFF ופסילת מכשירים שלא שבו לפעילות תקינה כולל הנפקת מסמך קביל לחברות הביטוח
  8. השבת הציוד לאתר הלקוח.
מעבדה לשיקום ציוד לאחר שריפה

לסיכום

משקעי פיח ותוצרי בעירה יוצרים, בהתחברם עם מים, חומצת מלח שמאכלת את רכיבי המכונות וגורמת לתהליך קורוזיה מואץ ולנזקים רבים. מעבדת השיקום המשוכללת של בלפור ישראל, חברת שיקום הנזקים המובילה בארץ ובעולם, ערוכה לטפל באופן מיטבי בציוד אלקטרוני, חשמלי ומכני שניזוקו בשריפות ובהצפות.

הידע והמומחיות של בלפור ישראל, לצד ציוד מתקדם וחומרים איכותיים, מבטיחים שעור הצלחה גבוה בעצירת הנזק במכונות וברכיביהן, והשבתן לפעילות מלאה במהירות האפשרית.

זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם כבר מעל 30 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח.
אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום ציוד אלקטרוני, ציוד מכני ומכונות.

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.

לקריאה נוספת:

מכולת הקפאה ניידת רב-תכליתית

תגובה מידית בכל שעה בכל סדר גודל BELFOR ISRAEL גאה לבשר על כניסתה לשירות של מכולת הקפאה ניידת לייצוב בהקפאה של כל סוגי התכולה שנפגעו,