שיקום נזקי מים 24/7 – תנו למומחים לעשות את העבודה

שיקום נזקי מים באמצעות ציוד חדיש, טכניקות מתקדמות וצוות מומחים מיומן .

שיקום נזקי מים

כתוצאה מחדירת מי גשמים, שיטפונות, פיצוצים בצנרות, הצפות מי ביוב ועוד נוצרים נזקי מים במבנים, בציוד ובתכולה. שיקום נזקים אלו זו המומחיות שלנו, בחברת בלפור ישראל.

הטיפול הנכון בזמן הנכון

נזקי מים שונים, מובילים עד מהרה להתפתחות נזקים נוספים במבנה ובתכולתו כגון התנפחות, התרופפות חיבורים, קורוזיה, עובש וריחות רעים במבנה, בתכולה ובציוד. השתלטות מיידית על הסביבה הרטובה מבטיחה סיכויי הצלחה גבוהים של שיקום נזקי המים.

חברת בלפור ישראל מגיבה מיידית לקריאות, לכל אורך שעות היממה ומטפלת ביעילות בשיקום נזקי מים, זאת בהתבסס על הציוד והטכנולוגיות המתקדמות ביותר שנמצאות ברשותנו ומיושמות ביעילות על-ידי צוות מיומן בעל ניסיון עשיר.

שיקום נזקי מים

זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם כבר מעל 30 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח.
אל תחכו להחמרת הנזק- התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום נזקי מים

שאיבת הצפות וייבוש המבנה

השלב הראשון בשיקום נזקי מים הוא ביצוע שאיבת מים באמצעות משאבות טבולות, ולאחר מכן ייבוש יסודי של המבנה באמצעות יבשנים, כולל תהליך של ייבוש תת רצפתי במידת הצורך. ברשות חברת בלפור – חברת שיקום נזקים מהמובילות בעולם, מיטב הציוד והידע בכדי לשאוב את ההצפה ולייבשה במהירות האפשרית.

שיקום ציוד חשמלי ואלקטרוני

השילוב בין מים לבין חשמל עלול להביא לתוצאות הרות אסון. מים שבאים במגע עם ציוד חשמלי או אלקטרוני גורמים לתהליך שיתוך (קורוזיה) מואץ על גבי משטחים, לוחות מעגלים מודפסים ובלוחות פיקוד ובקרה של ציוד ומכשור חשמלי ואלקטרוני.

מעבדות השיקום של חברת בלפור ישראל מאפשרות טיפול בכמות גדולה ומגוונת של ציוד ומכשור אלקטרוני וחשמלי, שניזוקו בשל נזקי מים. במקרים בהם לא מתאפשרת הוצאת הציוד מחצרי הלקוח, משיקולים טכניים או משיקולים ביטחוניים, אנו פורסים מעבדות ניידות מאובזרות בשטח, כדי לספק מענה מהיר ויעיל בסמוך למקום בו התרחש הנזק.

שיקום ציוד מכני ומכונות

תהליך קורוזיה מואץ מתפתח גם במשטחים מסיביים ומכללים של מכונות שבאו במגע עם מים. חברת בלפור ישראל מארגנת צוות מקצועי לשיקום נזקי מים הכולל מהנדסים וטכנאים בכירים בתחומי המכונות, החשמל, המטלורגיה, האופטיקה, האוטומציה, הרובוטיקה ועוד. השילוב של אלה עם ציוד וחומרים מתאימים מבטיח שיעורי הצלחה גבוהים בעצירת הנזק במכונות וברכיביהן והשבתן לפעילות מלאה במהירות האפשרית.

אנו גאים בניסיוננו הרב ובהצלחות מרשימות בשיקום מכונות ורכיביהן במגוון רחב של מפעלים תעשייתיים בתחומי המזון, הטקסטיל, הפלסטיקה, מוצרי הצריכה, הדפוס, הפרמה והביטחון.

שיקום נזקי מים – הצלת מסמכים ותיעוד

מסמכים, ספרים ורשומות אחרות מהוות חלק בלתי נפרד, ממאגרי המידע של כל ארגון גם בעידן הממוחשב. כשמסמכים באים במגע עם מים מתחילים תהליכים פיזיקליים, כימיים וביולוגיים המחריפים במהירות את הנזק שנגרם. לחברת בלפור ישראל יכולת להציל סוגי מדיה רבים, ביניהם: ניקוי ספרים, מסמכי נייר, תצלומים, קלף ויצירות אמנות, מדיה מגנטית ומדיה אופטית, הודות לטכנולוגיות חדישות כגון ייבוש בוואקום וייבוש בהקפאה.
כחלוצים בתחום שיקום נזקים והצלת מסמכים ותיעוד בארץ, במהלך שנות פעילותנו הרבות זכינו ליטול חלק בהצלת תיעוד בעל ערך אישי ולאומי, אשר אין לו תחליף.

זכרו: זכותכם לבחור בטובים ביותר! אנחנו מבצעים את עבודות השיקום המסובכות ביותר בארץ ובעולם כבר מעל 30 שנה, ועובדים עם כל חברות הביטוח.
אל תחכו להחמרת הנזק- התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר לקבלת הצעת מחיר לשירותי שיקום נזקי מים

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.

לקריאה נוספת:

שיקום מבנים לאחר הצפה

הצפה הינה אחד מהגורמים העיקריים שעלולים לגרום לנזק חמור למבנה. עם זאת גם נזילה סמויה קטנה שלא מתגלה בעוד מועד עלולה לגרום לנזקים כבדים –

שאיבת הצפות – 24/7

הגעתם הביתה או לעבודה וגיליתם למרבה הצער שכל הרצפה מוצפת…מה עושים עכשיו?לפניכם מספר הנחיות ראשוניות למקרים של הצפה: אם המים עדיין זורמים, אתרו את מקורם

שאיבת ביוב 24/7

מי ביוב הם תערובת של שפכים, נייר טואלט ואוכל מיותר המכילים חיידקים גורמי מחלות ופרזיטים העלולים לסכן את בריאותנו, ומכאן החשיבות בטיפול מהיר ויסודי בכל

ייבוש תת רצפתי

נזילה מהצנרת, הצפה, או איטום לקוי – כל אלה עלולים לגרום לרטיבות כלואה במצע החול או הסומסום (חצץ) מתחת לריצוף המבנה, נזקי רטיבות מפושטים, ואף