ניקוי תעלות מיזוג אוויר

אם יש משהו אחד שכולנו יודעים על איכות הסביבה, זה שאיכות האוויר שאנחנו נושמים קריטית לבריאות שלנו. על החוץ אין לנו הרבה שליטה, אבל כשמדובר באיכות האוויר בבית או בעסק – האחריות על שמירת אוויר נקי היא שלנו. אחד מגורמי הסיכון הגדולים המאיימים על איכות האוויר במבנים הוא תעלות המיזוג בהם, ולכן ניקוי תעלות מיזוג אוויר במקצועיות, ביסודיות, ובזמן – הוא חובה סביבתית ובריאותית.

מה קורה במבנה שלך?

מבנים שונים מצריכים התייחסות וטיפול שונים. במבנה שנפגע משריפה, למשל, לרוב נמצא חלקיקי פיח שנספגו במערכת הצינורות שלו. ללא טיפול מתאים, מזהמים אלה עלולים להפוך לחלק מאוויר הנשימה שלנו דרך מיזוג האוויר או מערכות החימום והאוורור. לעומת זאת במבנים שספגו לחות, מזהמים שנמצאים באוויר עצמו עלולים להיאסף במערכת תעלות מיזוג האוויר ולהוות בית גידול אידיאלי לעובש, בקטריות ופטריות, שהן מסוכנות ורעילות לבריאות השוהים בבניין.
לפני ניקוי תעלות מיזוג אוויר חשוב ביותר לזהות את המזהמים השונים, ולהתאים תכנית ניקוי אינדיווידואלית בהתאם למבנה ולבעיות הספציפיות שנוצרו בו – כדי להבטיח שהאוויר שאתם נושמים יהיה הכי נקי ואיכותי שניתן.

זכותכם לבחור בטובים ביותר!

קבוצת בלפור ישראל, החברה המובילה בארץ בשיקום נזקים, מתמחה בבדיקות איכות אוויר, באיתור מקורות זיהום במבנים ובשיקום מזהמים כבר מעל 30 שנה. כחלק מהקונצרן הרב-לאומי הגדול בעולם, יש לנו את הידע, הניסיון והטכנולוגיות החדשניות והעדכניות ביותר. חברת הבת של הקבוצה, דאקטז, היא החברה המובילה בעולם בניקוי תעלות אוויר. שירותי הניקוי של דאקטז כוללים:

  • ניקוי ושיקום תעלות אוויר
  • שיקום נזקי מים ואש של מערכות HVAC
  • בדיקת תקינות של תעלות אוויר
  • ניקוי פתחי אוורור של מייבש הכביסה
  • איטום תעלות
  • ניקוי תעלות אוורור של חדרי אמבטיה
  • התקנת פילטרים
  • בקרה מיקרוביאלית
  • סילוק פסולת בנייה

הצוות המקצועי שלנו לא מטפל רק בסימפטומים, אלא בבעיה כולה, על מנת למנוע את הישנותה. באמצעות ציוד ייחודי המתבסס על טכנולוגיות חדשניות וידע מתקדם, אנו מזהים את מקור הבעיה, מנטרלים את הרעילות ופועלים לשינוי התנאים במקום על מנת שהיא לא תשוב.

ניקוי תעלות מיזוג אוויר

ניקוי תעלות מיזוג אוויר – שומרים על העסק שלך בריא

מערכות מיזוג אוויר בבתי עסק אשר אינן מטופלות כהלכה עלולות להתפתח לתסמונת הבית החולה, ו/או למחלת הליגיונרים, ולכן השמירה על נקיון התעלות היא בעלת חשיבות קריטית. צוות המומחים של בלפור ישראל נהנה משיתוף פעולה בינלאומי עם טכנאים ומהנדסים בכל רחבי העולם, כדי להבטיח את הטכנולוגייה החדישה ביותר ואת הידע והניסיון שרק דאקטז, החברה המובילה בשוק, יכולה לספק.  

בריאות וחיסכון הולכים ביחד

כדי לשמור על האוויר בבית שלך נקי, דאקטז מציעה שירות אבחון ונקיון שוטף, שיעזור למנוע זיהום הנובע מאבק, שערות של חיות מחמד, מזהמים מהאוויר בחוץ או כל גורם אחר. חשוב למנוע את הזיהום ולא לתת לו להצטבר. ניקוי קבוע של מערכות מיזוג האוויר לא רק ישמור על אוויר נקי ובריא אלא גם על תקינות ויעילות המערכות עצמן, דבר שבטווח הארוך יחסוך לכם כאב ראש מיותר, וכסף.

כשזה מגיע לבריאות- לא לוקחים סיכון!
התקשרו אלינו עכשיו ל-1800-380-000 או צרו קשר להזמנת ניקוי תעלות מיזוג האוויר

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.

לקריאה נוספת:

איכות אוויר במבנים

חברת בלפור ישראל מתמחה בנושא איכות אוויר במבנים כמו בנייני ציבור, בתי עסק, מבני תעשייה ובתי חולים שבהם מותקנות מערכות אוורור ומיזוג אוויר מרכזיות. מערכות

תסמונת הבית החולה

בני המשפחה חולים כל הזמן ולא ברור למה? אלרגיות חדשות צצות, או שאלרגיות קיימות מוחמרות? העייפות לא מרפה? האווירה במשרד השתנתה לרעה ללא הסבר? התחלתם