שיקום מסמכים ורשומות היסטוריות שניזוקו בסערה

תיאור מקרה: מחוז סוואני, פלורידה רשם בתי המשפט Live Oak , Florida אירוע נזק: מסמכים ורשומות היסטוריות שניזוקו בסערה

כשהסופה הטרופית "דבי" הכתה בחופי פלורידה והמשיכה לנוע לרוחב המדינה היא הותירה מאחוריה שיטפונות ונזקים בשיעור שעולה על 250 מיליון דולר.
נהר סוואני הגיע למפלס הגבוה ביותר מאז ההוריקן "דורה" ב- 1964.

משרדו של רשם בית המשפט של מחוז סוואני ב- Live Oak הוצף והותיר אלפי מסמכים ורשומות של בתי המשפט רווים במים ונתונים לסכנה של נזקים נוספים.

BELFOR מצילה את המצב

חברת BELFOR בודדה את האזור שנפגע ושגרה באופן מידי צוות של בעלי מקצוע מיומנים כדי לבצע את העבודה המייגעת של חיטוי מיקרוביאלי, ניקוי ושימור מסמכים.
נעשה שימוש בשואבים בעלי מסנני HEPA , ציוד ייבוש, מסננים לטיפול באוויר ובאופן זה שוקמו מסמכים ותצלומים בשיעור תפוסה של  2 טריילרים עמוסים,  ובכלל זה רשומות היסטוריות מן המאה ה-19.
בכדי לאפשר גישה למסמכי בית המשפט ולמסמכי רישום מקרקעין ולצמצם ככל שניתן את ההפרעות לפעילות השגרתית של מערכת בתי המשפט אפשרה BELFOR גישה לכל מסמך שנדרש תוך 24 שעות מהגשת הבקשה בכל מהלך עבודות השיקום.
כל המסמכים והרשומות של בית המשפט עברו בדיקות הבטחת איכות וגהות על ידי גהותן תעסוקתי בלתי תלוי, כדי שעובדי משרדו של רשם בתי המשפט יוכלו להשתמש במסמכים ללא כל חשש.

BELFOR הצליחה להשלים את הפרויקט במחיר נמוך בהרבה מזה שבקשו חברות אחרות ובמחצית מהזמן שהעריכו אחרים. BELFOR השלימה את כל פעולות השיקום תוך 14-יום בלבד.

"צוות העובדים היה מוכן היטב לטיפול בנזק ולמעשה שיקמו כל מסמך ורשומה והביאום למצב טוב יותר משהיו טרם שהסופה "דבי" הכתה.
בזכות העבודה הנפלאה על המסמכים שלנו והודות לתמחור המתחשב שחסך לנו עשרות אלפי דולרים, לא נותר לי אלא לשבח ולהלל את חברת BELFOR."

אריק מסגרוב
היסטוריון ומנהל רשומות
מחוז סוואני , משרד רשם בתי המשפט

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.