פיצוץ בצנרת ביוב Muskego High school

כשהצינור מתפוצץ הביוב מתחיל לזרום.

כשהצינור מתפוצץ הביוב מתחיל לזרום. זה בדיוק מה שקרה ללא אזהרה מוקדמת בבית הספר התיכון MUSKEGO שממוקם באזור כפרי נידח בדרום מזרח וויסקונסין. צינור שהיה טמון בקרקע מתחת לרצפת הבטון של מוסך התחזוקה התפוצץ ועד מהרה החלו מי-ביוב לזרום אל תוך כיתת לימודי מכונאות הרכב.
צוות התחזוקה של בית הספר הזעיק את BELFOR  במילווקי כדי לבצע פעולות חירום. תוך שעה בלבד הגיעו אנשי BELFOR למקום, החלו בשאיבת ביוב ובנו חומה משקי חול כדי למנוע ממי-הביוב לזרום אל- תוך מגרש החניה של הסגל.

בבית הספר יש תחנת שאיבה ששואבת את כל הביוב מבית הספר אל צינור הביוב העירוני במרחק של 366 מ' בקרבת קרן החצר של בית הספר.
ברגע שמפסיקים את פעולת המשאבות, ממשיכה תחנת השאיבה לאגור ביוב שמגיע מבית הספר. כדי לעצור את זרימת הביוב חזרה דרך צינורות הניקוז, סגר צוות BELFOR את תחנת השאיבה וזימן 2 ביוביות לבוא ולשאוב ביוב מתוך התחנה, בו בזמן שצוותים בצעו חפירה ברצפת החניון כדי לאתר את צינור הביוב הראשי.
הצוותים תיחמו את אזור העבודה בגדר זמנית והתקינו צינור ביוב עוקף כדי לאפשר לבית הספר להמשיך ולתפקד כרגיל.

הצוותים עבדו סביב השעון ללא הפרעה לתפקוד בית הספר, הם אספו וארזו את כל פריטי התכולה באזורים הנגועים ואחסנו אותם במיכלי אחסון מיוחדים.
בתום פעולות החירום נערך מכרז לעבודות ההמשך, BELFOR זכתה במכרז לבניה מחדש של מוסך התחזוקה וכיתת הלימוד למכונאות רכב. המכרז כלל התקנת צינור ביוב ראשי חדש מתחת לחניון של אוטובוסי ההסעות.

BELFOR השתמשה בציוד ייעודי לאיתור צנרת תת- קרקעית מתחת למשטחי בטון, ובציוד לקידוחים אופקיים והשלימה את כל העבודות הנדרשות ללא כל הפרעה לתלמידים, או אנשי סגל.

"כמנהל תחזוקה חדש בתפקיד, החשש הגדול שלי היה כיצד לטפל באירוע יוצא דופן שפוגע במתקני בית הספר. היו בידי רשימות מעודכנות של אנשי מקצוע, אך תהיתי כיצד יתבצע התיאום בין כולם במקרה חירום… תמיד אמליץ על צוות BELFOR לכל מנהל בניין, או מהל תחזוקה אשר בונים תוכנית היערכות למקרי אסון."
ג'רמיה ג'ונסון
מפקח מבנים ותשתיות/ ממונה בטיחות
Muskego- Norway School district

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.