הנבחרת חוזרת בתפקיד הגיבור הראשי בליגת העל האמריקנית בכדורגל: BELFOR שיקום נזקים

יש קבוצה אחת באורלנדו שבה טרם צפיתם בטלוויזיה, אך קבוצה זו משחקת בתפקיד הגיבור הראשי בטורניר המתקרב של ליגת העל האמריקנית בכדורגל באורלנדו כמו שאר הקבוצות שמשתתפות בטורניר בן חודש ימים במתכונת גביע העולם בכדורגל.

הנבחרת הזאת יודעת כי היא תהיה האחרונה שתמשיך לעמוד ב-12 באוגוסט, יום אחד לאחר משחק הגמר. נבחרת זו תהיה גם הראשונה שתגיע לטורניר.
נבחרת שיקום הנזקים והחיטוי של בלפור שוהה במטה ליגת העל האמריקנית באורלנדו מדי יום מאז סוף חודש יוני. אין לחשוד שזו הנבחרת שעושה "ניגוב והברשה" כמו שעושה האדם הממוצע בדירת מגוריו. מה שהנבחרת עושה הנו רמה אחת מעל, מהסוג שחיוני לעשותו במצב של מגפה בקנה מידה עולמי.

אנשי הנבחרת שנושאים את התואר "טכנאי שיקום", מוכשרים ומוסמכים בשיקום נזקי אש, מים ועובש, כמו-גם טיפול במפגעים ביולוגיים. כשאינם עסוקים בהבטחת שלומם של שחקנים, שופטים ואנשי סגל במטה ליגת העל בכדורגל, קרוב לודאי שהם עוסקים באירועים סביבתיים ובטיפול בחומרים מסוכנים.

משחק הגנה נגד וירוסים וחיידקים

 
שחקני הנבחרת של בלפור עובדים לפחות 12 שעות מדי יום ומוודאים שכל נקודות התורפה במטה ליגת העל מנוקים ומחוטאים על פי נוהל מסודר: מבואות ואזורי התכנסות, אולמות מפגש, חללי אכילה, מתקנים רפואיים ו-10 חדרי כושר לשימוש הנבחרות אותם מחטאים לפחות 3 פעמים ביום. הטכנאים שוהים בין 60 ועד 90 דקות בכל שטח נתון מותנה בגודלו ובמורכבותו.
 
נבחרת המקצוענים של בלפור מציעה שירותי שיקום נזקים כבר למעלה מ-70 שנה. שירותים אלה כוללים את יכולות הליבה שלנו, טיפול בחומרים מסוכנים ובנגעים ביולוגיים.

שלדון ילן יושב ראש החברה הבינלאומית אומר: "אנו גאים להעניק שקט נפשי לאנשי הליגה הבכירה, לאתלטים, למאמנים, למדריכי הכושר ולכל שאר העובדים ובני משפחותיהם בזמן שעינינו נשואות קדימה בצפייה לחידושם של משחקי הספורט".
 

מהם הכלים שעומדים לרשות הנבחרת של בלפור ?

מרססים אלקטרו-סטאטיים, כדוגמת אלה שנראו לאחרונה בטלוויזיה בשבועות האחרונים. מרססים אלה ממירים את נוזל החיטוי לטיפות מיקרוסקופיות.
מיד לאחר מכן מיישמים על גבי המשטחים תכשיר הגנה ביו-סטטי בלעדי של בלפור שמעניק הגנה פסיבית כנגד וירוסים וחיידקים עד 90 יום. תכשיר בלעדי זה עובד באופן שונה מכל חומר מדף שניתן להשיג בשוק.
זו תמיסה שיוצרת מעטפת שעשויה חודים מיקרוסקופיים משוננים שנושאים מטען חשמלי חיובי, הם מושכים אליהם את החיידקים והווירוסים להם מטען חשמלי שלילי מנקבים את מעטפת התא שלהם ובעצם מחסלים אותם כליל.

קרוב לוודאי שלמיליוני האוהדים של קבוצות ליגת העל בכדורגל אין מרססים, או חיצים מיקרוסקופיים, אך למומחים של בלפור יש פתרון כיצד לשמור על כל קבוצות הליגה. בין פעולת ניקוי אחת לשנייה יש לחטא נקודות מגע תכוף, חלל פנימי של כלי רכב, וטלפונים סלולריים בתכשיר חיטוי שמופיע ב- List N  של הרשות הלאומית האמריקנית להגנת הסביבה EPA.

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.