עוד בבלוג

חיטוי ספינת התענוגות "דיאמונד פרינסס"

BELFOR השלימה את עבודות הניקוי והחיטוי היסודיים על ספינת התענוגות "דיאמונד פרינסס" וכרגע יש לה אישור להפליג.
להלן קטעי עיתונות המוסרים פרטים אודות הפרויקט:

"דיאמונד פרינסס" עוברת ניקוי וחיטוי יסודיים ומקבלת אישור הפלגה

CRUISE INDUSTRY NEWS
31 במרץ, 2020  


דיאמונד פרינסס עברה את מה שתואר על ידי הנהלת חברת הספנות כניקוי וחיטוי יסודיים נגד קורונה ברמה III הודות לחברת BELFOR הבינלאומית אשר ניקתה וחיטאה את הספינה כולה בעת עגינתה מול חופי יפן בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בראשית השנה. 
משרד הבריאות היפני וחברת CTEH אישרו את פרוטוקול הניקוי והחיטוי ואת כל ההליכים שקשורים לפעולות אלה. כך על-פי דובר חברת הספנות. 

 לקריאת המאמר המלא
 

דיאמונד פרינסס מקבלת "אור ירוק" להפלגה לאחר ניקוי וחיטוי יסודיים. 

TTG Asia 
1 באפריל, 2020 

דיאמונד פרינסס שנקלעה לסבך של כותרות שליליות לאחר שהדבקות ב- COVID-19 זוהתה בקרב חלק מהמפליגים שנאלצו להיכנס להסגר בקרבת נמל יוקוהמה אושרה סופסוף להפלגה על ידי משרדי הבריאות, העבודה והרווחה היפניים לאחר שהוכח מעל לכל ספק שלא נותרו שרידים של הנגיף על סיפונה. 
ציוד בטיחות אישי איכותי ציבוריים, מבואות, תאי נוסעים אזורי בידור, חדרי אוכל ועוד. את עבודות החיטוי נגד קורונה בצעה חברת BELFOR הבינלאומית.

BELFOR נבחרה מבין חברות רבות שנענו לקריאה מטעם הנהלת חברת הספנות ומשרדי הבריאות, העבודה והרווחה היפניים אשר ההסגר על האונייה נעשה על פי הוראתם. הפיקוח על עבודות הניקיון והחיטוי נעשה על ידי מפקחים מטעם חברת הספנות ורשויות הבריאות, העבודה והרווחה היפניים.
BELFOR בצעה פעולות ניקוי וחיטוי נגד קורונה בשלוש רמות בהתאם לנוהל שנכתב על-ידי חברת CTEH  ( המרכז לטוקסיקולוגיה וגהות סביבתית) ואושר על ידי הרשויות המקומיות. 

בטיחות טכנאי החיטוי ורווחתם האישית הייתה ראשונה בסדר העדיפויות. כל הטכנאים שנטלו חלק בפעולות החיטוי השתמשו במיטב ציוד הבטיחות האישי שבנמצא. .
הנוהל הקפדני הורה על ראשית להסיר את כל המצעים וחומרים אחרים עשויים טקסטיל.  הצוות ביצע חיטוי בכל רחבי הספינה. בכל מקום בן שהו נוסעים ואנשי צוות ובמיוחד כל המשטחים בהם נוגעים בתכיפות גבוהה כגון , מסדרונות, מעקות ידיות וכיו"ב.  הניקוי והחיטוי לא פסחו על שטיחים ורצפות קשיחות כמו-גם כל מערכות מיזוג האוויר בכל רחבי הספינה. 

במבצע הניקוי והחיטוי נטלו חלק מאות טכנאים מ- BELFOR יפן , מצפון אמריקה ואפילו מישראל. הצוותים החלו בעבודתם בראשית חודש מרץ והמשיכו בה עד שהושגה הצלחה מלאה. 

לקריאת המאמר המלא​

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.