עוד בבלוג

כיצד ליצור סביבת עבודה בטוחה יותר בזמן מגפת הקורונה

(תמלול סרטון יוטיוב של BELFOR העולמית)

וירוס הקורונה מהווה איום הן על הבריאות והן על החוסן הכלכלי. כאשר מגפת הקורונה מגיע לשיאה, רבים תוהים כיצד להגן על העסק. כדי להפחית את השפעת הנגיף על העסק חשוב לנקוט פעולות מקדימות ולעשות מה שניתן כדי להגן על מקום העבודה לשמור אותו בטוח ככל האפשר.

כאשר אתה שוקל את הסיכון לעסק אתה בוודאי תוהה באיזו שיטת חיטוי מבנים כדאי להשתמש. בוודאי אתה תוהה מי יכול לבצע את החיטוי ומה העלויות?
חשוב לוודא שאתה משתמש בשירותי חברה רבת מוניטין אשר יודעת כיצד לבצע את העבודה כפי שצריך, ושיכולה לעמוד מאחורי העבודה בהיותה מומלצת על ידי CDC –  Centers for Disease Control and Prevention.
בלפור מטהרת בניינים ומתקנים מסכנות ביולוגיות כבר יותר מ – 25 שנה, יש לנו אפילו חטיבה סביבתית אינטגרלית. לא לכל חברה יש כזה ניסיון וידע, אז תבחר במקצוענים.

בלפור עומדת בקו החזית של משבר זה. הצוותים שלנו מחטאים מרכזי בדיקות קורונה ברחבי המדינה, וכמו כן היו ועדיין עסוקים בחיטוי משרדים, בניינים, מפעלי ייצור, מחסנים, בתי ספר, תחנות כיבוי אש, קזינו, ספינות וכמעט כל סוג של עסק בכל רחבי העולם.

בבלפור אנו מציעים 3 רמות של פרוטוקולי חיטוי, בהתבסס על הסיכון העומד בפני העסק שלך:

 
רמה 1 – חיטוי פרואקטיבי במקום בו לא התגלו מקרים מאומתים של קורונה, אבל רוצים להיות זהירים. אם המתקן שלך כרגע ריק בגלל סגר, זה הזמן הכי טוב כדי לחטא אותו היטב.
רמה 2 – משמשת למקרים בהם חשש שהעסק שלך נחשף ל-COVID19. לדוגמא – אם אחד מהמועסקים שלך חולה עם חום, ייתכן ותרצה לבצע חיטוי שלב 2 כדי לוודא שהמבנה לא נחשף.
רמה 3 –  רמת החיטוי הגבוהה ביותר ומשמשת כאשר בעסק אובחנה חשיפה וודאית ל- COVID-19 . ברמה כזו מומלץ להתייעץ עם מומחה לגהות תעסוקתית ולבצע חיטוי יסודי ביותר. 
אנחנו נשמח לעזור לך לבחור את רמת החיטוי המתאימה למקום העסק שלך.
 

בלפור משתמשת בשתי שיטות חיטוי עיקריות

חיטוי על ידי ניגוב מטליות וחיטוי באמצעות ריסוס. שתי השיטות עוזרות להפחית את הסיכון לחשיפה לנגיף, כאשר במקרים רבים אנו משתמשים בשילוב של השתיים.
באזורים הבאים במגע יומיומי תכוף כגון: ידיות, כפתורי אינטרקום, מעליות, מקלדות מחשבים ועוד, משתמשים בניקוי ידני יסודי כדי לוודא שכל שטחי המגע חוטאו בקפידה.
לאזורים בעלי תכיפות מגע נמוכה יותר, כגון קירות ותקרות, משתמשים במרסס אלקטרוסטטי, או במערפל. שיטת חיטוי זו משמשת למגוון יישומים ולחיטוי אזורים נרחבים. היא בטוחה ולא משאירה שאריות מזיקות.

בשתי השיטות בלפור משתמשת בחומרי חיטוי נגד קורונה מאושרים על ידי EPA, אשר הוכחו כיעילים ביותר במלחמה בווירוסים מדבקים, כגון הקורונה.

אם אתה מעוניין שבלפור תחטא את הבניין או המתקן שלך, הינך מוזמן לפנות אלינו דרך טופס הפנייה או למוקד החירום שלנו: 1-800-380-000, ואנו נחזור אליך ישירות.

יותר מכל, שמור על בריאותך וזכור שכולנו באותה סירה, יחד נגיע לחוף מבטחים

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.