עוד תיאורי מקרה בארץ

תיאור מקרה – שיפוץ מרכז רפואי גריאטרי

מינקות לזקנה מכבדת

כמו מחזור החיים של בני האדם – מינקות לבגרות ועד זקנה ולעיתים למצב של תשישות נפש, כך גם גורלם של מוסדות רפואיים רבים. אלו הוקמו עוד טרם קום המדינה כבתי חולים כלליים רגילים, חלקם הפכו לבתי יולדות ובחלוף השנים כשהאוכלוסייה הקרובה לא נזקקה עוד לבתי יולדות, שינו את ייעודם המקורי והפכו לבתי חולים גריאטריים.
זה גם סיפור גלגולו של המרכז הרפואי הגריאטרי שכיום מיועד רובו ככולו לבני הגיל השלישי. במתחם אפשר למצוא מבנים עתיקים ייחודיים המיועדים לשימור, מרחבים פתוחים וגינות עם פינות ישיבה מוצלות עבור הדיירים , כמו גם מזרקות וגנים שנשתמרו והופכים את המקום לפנינת טבע פסטורלית בלב העיר.

בלפור מעמידה את שלל יכולותיה לטובת הקהילה

גם המבנים החדשים במתחם כבר "זקנים למדי". למרות שחלקם נבנה רק לפני כמה עשרות שנים אין הם מתאימים עוד לייעודם, טיפול בקשישים סיעודיים, טיפול שאינו רק גופני אלא גם לשימור היכולות החושיות ועידוד שמחת החיים.
חברת בלפור שמזה שנים רבות עוסקת בעבודות בינוי מורכבות ורחבות היקף התגייסה עם כל יכולותיה למען קהילת המבוגרים וקיבלה על עצמה שיפוץ מתחם בשטח של כ-2,000 מ"ר. המטרה: מודרניזציה של המתחם הרפואי והתאמתו לבני הגיל השלישי על פי התקנים העדכניים ביותר. לא עוד שירותים מחוץ לחדרם של המטופלים, לא עוד צורך בהעברת מטופל מחדר לחדר, הכל נמצא בהישג יד ובהתאמה מיטבית.
עבודות השיפוץ מתנהלות בקצב מהיר ובהקפדה על בחירת בעלי מקצוע מעולים וניהולם השוטף. המהנדסים ומנהלי העבודה המקצועיים של בלפור עושים הכל כדי שלא תהיה חריגה מלוח הזמנים המובטח בלי לוותר כהוא זה על דרישות האיכות הגבוהות.

יש למה לצפות

הצוותים הרפואיים ואנשי בריאות הנפש רואים לנגד עיניהם הולכת ונבנית קומה חדישה ומודרנית שתשמש בית לבני הקהילה המבוגרת שזקוקים ומחכים לו כל-כך. זה הערך המוסף של בלפור בתחום הבינוי הקהילתי , ערך שבא מתוך ניסיון עשיר ויכולות נוספות שבאות לידי ביטוי גם ביומיום בכל תחומי פעילותה.

במקרה חירום, הזמן הוא המפתח. אל תחכו להחמרת הנזק – התקשרו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לבלימה מהירה של הנזק.